Vrácení zboží

 

 

 

Vrácení a reklamace zboží

 

Obdrželi jste od nás zásilku, nesedí Vám rozměr, nevyhovuje výrobek nebo chcete uplatnit reklamaci? Před odesláním prosím vyplňte náš formulář, který naleznete níže.
Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené. Pošlete ho zpět poštou, doporučeně, ne na dobírku.
Pokud zboží chcete vrátit nebo odstoupit od smlouvy, zboží prosíme zaslat nenošené a neprané pokud je možné v nepoškozeném obalu s originálními visačkami do 60 dnů od dodání.

Lhůta na vrácení zboží je 60 dnů od data převzetí objednávky.  Po vyplnění online formuláře prosíme o neprodlené zaslání zboží  ČESKOU POŠTOU, PPL nebo Zásilkovnou.

Po vyplnění formuláře zůstaňte na stránce, zobrazí se Vám adresy a postup pro vrácení.


Postup pro vyplnění online formuláře:
1. Zadejte 8 místné číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou máte uvedenou v objednávce. Klikněte na POTVRDIT
2. Otevře se Vám online formulář se seznamem všech položek z Vaší objednávky. 

- označte prosím položky, které si přejete vrátit/reklamovat a vyberte důvod vrácení. 

- Vyplňte prosím číslo účtu ve formátu číslo účtu/kód banky. Tento údaj je povinný.  

- Online formulář odešlete kliknutím na tlačítko potvrdit.


Zboží neposílejte na dobírku, doporučujeme poslat doporučeně, pokud se jedná o zaslání balíku českou poštou.

 

 

INFO: SPODNÍ PRÁDLO Z HYGIENICKÝCH DŮVODŮ NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT.

 
 

 

Vrácení zboží

f
Produkt byl přidán do nákupního košíku.