Časté otázky

Nákup Doručení objednávky Vrácení zboží Reklamace Registrace

Nákup

Nač je třeba pojištění zboží?
Jak nakoupím na vaší stránce?
Máte kamenné obchody? Dá se oblečení někde vyzkoušet?
Jak zjistím, jestli mi sedí velikost?
Musím se registrovat, když si chci nakoupit?
Mohu změnit objednávku?
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku nebo řešení problému a potřebujete nás kontaktovat?
Je možné sloučit více objednávek?
Mohu objednávku zrušit?
Jak můžu objednávku zaplatit?
Jak zjistím stav mé objednávky?
Kolikrát je možná výměna zboží?
Jak mohu uplatnit kupon v objednávce?
Mohu si kupon uplatnit i dodatečně?

Doručení objednávky

Jak dlouho trvá dodání objednávky?
Jaký je způsob dopravy?
Mohu platit v hotovosti při převzetí zboží?
Kde jsi mohu osobně vyzvednout zboží?
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Vrácení zboží

Jak vrátím zboží?
Když chci vrátit zboží, vrátíte mi peníze nebo pošlete jiné zboží na výměnu?
Do kdy můžu zboží vrátit?
Jak dlouho trvá vrácené peněz?
Jak dlouho trvá zaslání zboží na výměnu?
Proč mám realizovat vrácení a výměnu zboží prostřednictvím formuláře na vaší stránce?
Vyzvedne kurýr zboží které chci vrátit nebo ho musím sám poslat poštou?
Na jakou adresu mám poslat zboží?
Jak vyplním formulář na výměnu?
Nenašli jste odpověď na vaší otázku nebo řešení problému a potřebujete nás kontaktovat?

Reklamace

Jak reklamuji zboží?
Jak rychle vyřídíte reklamaci?
Na jakou adresu mám zaslat zboží?
Nenašli jste odpověď na Vaší otázku nebo řešení problému a potřebujete nás kontaktovat?

Registrace

Jak se zaregistruju?
Neumím se přihlásit do svého účtu. Co mám udělat?
Zapoměl jsem heslo, nechal jsem si poslat nové, ale nic mi nepřišlo.
Musím se zaregistrovat když chci nakoupit?
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Nedostal jsem potvrzení o své objednávce.

Je možné, že jste v objednávce chybně vyplnili Vaší e-mailovou adresu, případně si zkontrolujte, zda Vám potvrzení nepřišlo mezi Spam nebo reklamu.

Pokud jste ho nenašli, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

f
Produkt byl přidán do košíku.