Vytvoření objednávky je velmi jednoduché. Po kliknutí na vybraný produkt si zvolíte Vaši velikost a označíte možnost .
Po vložení všech produktů se do Vaší objednávky dostanete kliknutím na položku , která se nachází v pravé horní straně webu. Po kliknutí na košík se vám zobrazí shrnutí objednávky. Následně, v dalším kroku, si vyberete preferovaný způsob platby a dopravy.
Posledním krokem k uskutečnění objednávky je vypsání fakturační adresy a dalších údajů potřebných pro její dokončení. V případě, že si přejete doručit balík na jinou adresu, než je fakturační adresa, stačí kliknout na možnost . Následně se Vám zobrazí možnost vyplnění dodací adresy.
Pokud jste u nás již registrován, stačí když se přihlásíte a všechny Vaše údaje se doplní automaticky.
Kliknutím na položku se vytvoří objednávka, dostanete potvrzovací e-mail o jejím uskutečnění a můžete se těšit na Váš balíček.
Pro vytvoření objednávky není třeba se u nás registrovat.
Registrace má ale mnoho výhod, například sledování stavu aktuální objednávky, předem vyplněné údaje při tvorbě nové objednávky nebo možnost odběru newsletterů s nejnovějšími informacemi.
Bezvasport je internetový obchod a jako takový nedisponuje žádnými kamennými prodejnami.
Pro vyzkoušení zboží můžete využít naše odběrová místa v Praze v Brně a v Plzni.
Na tyto výdejní místa si můžete nechat doručit svou objednávku, kterou vytvoříte na našem e-shopu.
Vyčkáte na sms a e-mail s výzvou k vyzvednutí objednávky a zboží si před zaplacením na výdejně můžete vyzkoušet/prohlédnout.
Odběrové místo Praha 5, Plzeňská 20, 150 00
PO-ČT: 10:00-18:00; PÁ: 10:00-14:00
T: 702 086 019
M: smichov@bezvasport.cz
Odběrové místo Praha 2, Lazarská 8, 120 00
PO-ČT: 10:00-18:00; PÁ: 10:00-14:00
T: 724 945 867
M: praha@bezvasport.cz
Odběrové místo Praha 8, Kobylisy, Služská 10, 180 00
PO-ČT: 10:00-18:00; PÁ: 10:00-14:00
T: 720 994 625
M: kobylisy@bezvasport.cz
Odběrové místo Brno, Václavská 237/6, 603 00
PO-ČT: 10:00-12:00 / 12:30 - 18:00; PÁ: 10:00-15:00
T: 724 945 869
M: brno@bezvasport.cz
Odběrové místo Plzeň, Kardinála Berana 1053/26, 301 00
PO-ČT: 15:30-18:30; PÁ: 14:30-17
T: 720 996 896
M: plzen@bezvasport.cz
Při zvolení vhodné velikosti Vám může pomoct naše orientační tabulka velikostí kterou najdete u každého výrobku.
V každém případě, není problém zboží vrátit, pokud velikost nebude ta správná.
Pokud máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte naši zákaznickou podporu e-mailem na adrese factcool-cs@factcool.com, případně telefonicky na číslo 226 292 310. Rádi Vám poskytneme informace, zda je ještě možné upravit Vaši objednávku.
Nicméně, pokud jste objednávku uhradili prostřednictvím platební brány GoPay, doobjednat nebo vyměnit zboží v ní už nedokážeme.
Storno objednávky je možné, pokud ještě zboží nebylo zabaleno. Vaši žádost o zrušení nám můžete poslat e-mailem na adresu info@bezvasport.cz, případně nám můžete zavolat na linku zákaznické podpory na číslo 226 292 310.
Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu převzetí. V případě nepřevzetí zboží budete vyzváni k úhradě nákladů spojených s doručením. V případě zájmu o opětovné zaslání nepřevzané objednávky Vám bude účtován poplatek za dopravu dle Vámi zvolené varianty přepravy.
Vaši objednávku můžete uhradit třemi způsoby:
platební kartou - přímo při objednání zboží, prostřednictvím platební brány GoPay,dobírkou - v hotovosti nebo platební kartou při doručení zboží kurýrem.hotově/kartou (při převzetí na našem odběrném místě)Připravte si číslo Vaší objednávky a její aktuální stav si můžete zkontrolovat přes tento odkaz.
V případě, že jste u nás již zaregistrován, tak cestu objednaných produktů můžete sledovat v historii objednávek.
Přímou výměnu zboží neposkytujeme, ale nevhodné produkty nám můžete poslat zpět formou vrácení zboží. Nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží Vám zašleme peněžní prostředky za vrácené produkty zpět na Váš bankovní účet a Vy si tak můžete objednat jinou velikost produktu nebo jiné zboží.
Je možné, že jste v objednávce chybně vyplnili Vaší e-mailovou adresu, případně si zkontrolujte, zda Vám potvrzení nepřišlo mezi Spam nebo reklamu.
Pokud jste ho nenašli, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Pokud máte všechny vybrané produkty vložené v nákupním košíku, kliknete na možnost . Zobrazí se Vám shrnutí objednávky, pod kterým se nachází okénko s textem . Do tohoto okénka vpíšete Váš kupon a kliknete na položku . Z ceny objednaného zboží se Vám automaticky vypočítá sleva, o kterou se poníží celková cena Vaší objednávky.
Zapomněli jste použít svůj slevový kupon při potvrzení objednávky? Nevadí. Připravte si ho a neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu e-mailem na adrese info@bezvasport.cz nebo telefonicky na čísle 226 292 310. Rádi Vám pomůžeme s dodatečným uplatněním slevy.
Pokud jste za objednávku zaplatili kartou online prostřednictvím GoPay, kupon nelze dodatečně vložit do objednávky a uplatnit slevu. Přesto nás neváhejte kontaktovat, najdeme spolu alternativní řešení.
S naším pojištěním máte jistotu doručení zboží. Při ztrátě nebo poškození balíčku Vám zašleme nové zboží a vyřídíme za Vás případné reklamační řízení s dopravci.
Doba dodání zboží je odlišná u různých produktů. Po rozkliknutí jednotlivých produktů, pod možností přidat do košíku, se nachází položka , kde je uvedena informace s dobou dodání jednotlivých velikostí zboží.
Standardní doba dodání je od 1 - 14 pracovních dnů od vytvoření objednávky. Nicméně zboží, které máme skladem, Vám zabalíme a odešleme do 24 hodin od vytvoření objednávky.
Vaši objednávku je možné doručit třemi způsoby:
kurýrem, který Vám doručí balík na dodací adresu uvedenou v objednávce, do pobočky zásilkovny, které Vám nejvíce vyhovuje.na odběrné místo v Praze, Plzni nebo Brně.Samozřejmě. Při vytvoření objednávky si můžete zvolit možnost platby dobírkou, kdy zaplatíte za zboží kurýrovi při převzetí balíku.
Osobní odběr zboží je možný na těchto místech:
Brno, Václavská 237/6 Plzeň, Kardinála Berana 1053/26 Praha 2, Lazarská 8 Praha 5, Plzeňská 20 Praha 8, Služská 10Nevadí, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@bezvasport.cz nebo telefonicky na čísle 226 292 310, kde Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy a vyřešíme všechny žádosti.
Nesedla Vám velikost, střih nebo Vám objednaný produkt nevyhovuje? Nevadí, můžete nám jej vrátit zpět do 60 kalendářních dnů od doručení balíku.
V případě, že máte zájem o vrácení produktu, Vás prosíme o vyplnění formuláře na vrácení zboží, kde najdete všechny informace týkající se navrácení. Po zadání čísla objednávky a e-mailové adresy se Vám zobrazí detail objednávky, kde je třeba vybrat zboží, které posíláte zpět, jakož i důvod jeho vrácení. Dále je ve formuláři třeba vyplnit číslo účtu ve tvaru č. účtu/kód banky, na který si přejete zaslat zpět peněžní prostředky za vrácené zboží. Pokud jste objednávku uhradili kartou, přes platební bránu GoPay, peníze Vám vrátíme stejnou formou, prostřednictvím GoPay.
O doručení vráceného zboží a dalších informacích spojených s vrácením Vás budeme informovat e-mailem.
Výměna zboží u nás bohužel není možná. Za vrácené produkty Vám zašleme peněžní prostředky zpět na Váš bankovní účet, uvedený ve formuláři na vrácení zboží. Pokud jste objednávku uhradili kartou, přes platební bránu GoPay, peníze Vám vrátíme stejnou formou, prostřednictvím GoPay.
Nevhodné zboží nám můžete poslat zpět do 60 kalendářních dnů od doručení balíku.
Peněžní prostředky za vrácené zboží Vám zašleme zpět na Vámi uvedený bankovní účet standardně do 7 dní, nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží na reklamačním oddělení.
Výměna zboží u nás bohužel není možná. Za vrácené produkty Vám zašleme zpět peněžní prostředky na Váš bankovní účet zadaný ve formuláři na vrácení zboží. Pokud jste objednávku uhradili kartou, přes platební bránu GoPay, peníze Vám vrátíme stejnou formou, prostřednictvím GoPay. Peněžní prostředky Vám zašleme nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží na reklamačním oddělení.
Vyplněním formuláře o vrácení zboží dokážeme Vaše požadavky a celkový proces vrácení vyřídit rychleji.
Zboží, které chcete vrátit, je třeba poslat poštou doporučeně, přes PPL s vyplněním formuláře "balík pro tebe" nebo přes zásilkovnu s kódem našeho eshopu, vhodně zabalené, nejlépe v původním balení, na Vaše náklady. Zásilky poslané jinou formou (např. Na dobírku) nepřebíráme.
Zboží můžete vrátit do 60 dnů od data převzetí balíčku. Adresy pro vrácení zboží se Vám zobrazí po vyplnění online formuláře.
Factcool (č. objednávky)
P.O.Box 2
Depo Brno 71
60010 Brno
Vyplnění formuláře je velmi jednoduché. K formuláři se dostanete prostřednictvím tohoto odkazu.
Po zadání čísla objednávky a e-mailové adresy se Vám zobrazí detail Vaší objednávky, kde je třeba vybrat zboží, které si přejete poslat zpět, jakož i důvod jeho vrácení.
Posledním krokem ve formuláři je vyplnění čísla účtu, na který si přejete zaslat zpět peněžní prostředky za vrácené zboží. Pokud jste objednávku uhradili kartou, přes platební bránu GoPay, peníze Vám vrátíme stejnou formou, prostřednictvím GoPay.
Nevadí, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem na adrese factcool-cs@factcool.com, kde Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy a vyřešíme všechny žádosti nejpozději do 48 hod. od přijetí e-mailu.
Něco není v pořádku s Vaším produktem? Objevila se Vám na produktu nějaká chyba, která nebyla způsobena nevhodným používáním? Nevadí, na každé zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců a Vy nám tak můžete poškozený kousek poslat zpět formou reklamace.
Před odesláním balíku Vás prosíme o vyplnění formuláře na vrácení zboží, kde najdete všechny informace potřebné k reklamaci. Ve formuláři je nutné vybrat produkt, který chcete reklamovat a uvést důvod reklamace.
O doručení zboží, jakož i o průběhu reklamace, Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
Každou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, abyste nemuseli zbytečně dlouho čekat. Standardní doba vyřízení reklamace je do 30 dnů od doručení zboží na reklamační oddělení.
Zboží můžete vrátit do 60 dnů od data převzetí balíčku.
Adresy pro vrácení se Vám zobrazí po vyplnění online formuláře v sekci vrácení zboží.
Nevadí, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem na adrese factcool-cs@factcool.com, kde Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy a vyřešíme všechny žádosti nejpozději do 48 hod.
Registrace u nás je velmi jednoduchá a rychlá. Stačí Vám k ní jen pár údajů.
Pro její vytvoření klikněte na odkaz , který se nachází v pravé horní části stránky. Dostanete se k přihlašovacímu formuláři, pod kterým se nachází možnost registrace. Po kliknutí na odkaz se Vám zobrazí registrační formulář, kde stačí vyplnit Vaše základní údaje a registrace je dokončena.
S těmito údaji se kdykoliv dostanete do Vašeho zákaznického účtu, kde můžete sledovat stav Vašich objednávek.
Jedním z nejčastějších důvodů, proč se nelze přihlásit do uživatelského účtu, je nesprávně zadaný e-mail nebo heslo.
Pokud jste zapomněli heslo, tak se nemusíte bát. Prostřednictvím Vaší e-mailové adresy, která byla uvedena při registraci Vám dokážeme vygenerovat nové heslo. Stačí kliknout na tento odkaz a zašleme Vám nově vygenerované heslo.
Pokud jste u nás poprvé a není možné použít Vaši e-mailovou adresu, tak neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu e-mailem na adrese info@bezvasport.cz nebo telefonicky na čísle 226 292 310. Rádi Vám pomůžeme.
Nově vygenerované heslo je zasíláno na e-mailovou adresu, která byla uvedena při registraci. Většinou se ale stává, že zpráva bývá zařazena mezi spam nebo reklamu, zkuste zkontrolovat, zda se Vám do těchto složek e-mail nezařadil z emailové adresy factcool-cs@factcool.com
Pro vytvoření objednávky není třeba se u nás registrovat.
Registrace má ale mnoho výhod, například sledování stavu aktuální objednávky, předem vyplněné údaje při tvorbě nové objednávky nebo možnost odběru newsletterů s nejnovějšími informacemi.
Nevadí, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@bezvasport.cz nebo telefonicky na čísle 226 292 310, kde Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy a vyřešíme všechny žádosti.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku nebo řešení problému a potřebujete nás kontaktovat?
Nevadí, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis e-malem na adrese info@bezvasport.cz nebo telefonicky na čísle 226 292 310, kde Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy a vyřešíme všechny žádosti.