Zobrazit všechny kategorie

Vrácení zboží a reklamace



Obdrželi jste od nás zásilku a zboží Vám nesedí, nevyhovuje nebo chcete uplatnit reklamaci?                                                                                                  Před odesláním balíčku, prosím, vyplňte nás online formulář.


ONLINE FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDE.


Postup vyplnění je velmi jednoduchý a snadný.

  1. Zadejte číslo objednávky ve formátu BEZxxxxxx a emailovou adresu, kterou jste u objednávky uvedli.
  2. Označte zboží, které si přejete vrátit. Vyberte jeden z důvodů, proč zboží vracíte a doplňte množství. 
  3. Doplňte bankovní účet, na který si přejete zaslat finanční částku. Do poznámky nám můžete připojit doplňující informace.
  4. Online formulář dokončíte tlačítkem ,,Potvrdit,,.

Zboží prosím pečlivě zabalte, na balík napište své celé jméno a číslo Vaší objednávky ve formátu 2019xxxxxx. Pokud zboží reklamujete, mělo by být čisté, hygienicky neávadné a vhodně zabalené. Děkujeme.


Balík odešlete na jednu z uvedených adres. Zboží můžete vrátit Českou poštou nebo PPL bez ohledu na to, zda vám bylo tímto přepravcem doručeno. Záleží jen na Vás, jakého přepravce si zvolíte. Uvedené adresy jsou platné samozřejmě i pro zboží, které bylo vyzvednuté přes Zásilkovnu.

Kontaktní adresa pro navrácení balíku pomocí služby Česká pošta:

BezvaSport / FactCool (+číslo objednávky)
P.O. Box 2
DEPO Brno 71
600 10 Brno 71


Kontaktní adresa pro navrácení balíku pomocí služby PPL:

BezvaSport / FactCool (+číslo objednávky)
Tečovská 1292
Depo 08
763 02 Zlín - Malenovice


OMLOUVÁME SE, ALE Z DŮVODU PŘECHODU NA NOVÝ SYSTÉM NENÍ MOŽNÉ V SOUČASNÉ CHVÍLI VYTVÁŘET VÝMĚNY. ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ VÁM ZAŠLEME FINANČNÍ PROSTŘEDKY. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.