Zobrazit všechny kategorie

Reklamační protokol

Výměna zboží a reklamace

Zboží je možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí od dopravní společnosti, pokud má originální visačky a obal. 

Při uplatnění výměny nebo vrácení zboží je nutné se přihlásit do svého účtu a vybrat produkty, které budete vracet. 

Je to velmi jednoduché a rychlé. Stačí zadat číslo objednávky a email, pak už jenom vyberete produkty a uložíte do systému.

Odkaz ZDE:

Vrácení a výměna zboží


Adresa na vrácené zboží:

BezvaSport / FactCool

P.O. Box 2

Brno 71

600 10

POUZE ČESKOU POŠTOU


UPOZORNĚNÍ:  Na výdejnách můžete vrátit POUZE ZBOŽÍ, KTERÉ JSTE NA VÝDEJNĚ ZAKOUPILI. Pokud Vám balíček přišel poštou, není možné vrácení provést na výdejně. Děkujeme za pochopení.


POZN: Pokud se Vám při reklamaci nepodaří přihlásit se do našeho on-line formuláře, vložte k reklamovanému zboží do balíku kopii faktury za zboží a napište na ni, proč zboží reklamujete. Balík odešlete na uvedenou adresu.