Zobrazit všechny kategorie

Reklamace vadného zboží

Jak mám postupovat v případě reklamace?

  • V případě reklamace vadného zboží si připravte:
    • kopii dokladu o nákupu (fakturu) a vyplňte a odešlete tento elektronický FORMULÁŘ
    • zboží, které chcete reklamovat
  • Do faktury (kterou vložíte do balíku ke zboží) a také v elektronickém FORMULÁŘI vyznačte zboží, které chcete reklamovat a přidejte krátký popis reklamované vady.
  • Zboží odešlete spolu s kopií faktury na adresu - pouze ČESKOU POŠTOU:
    BezvaSport / FactCool
    P.O. Box 2
    Brno 71
    600 10 

Nezasílejte prosím balík na dobírku, balíky s dobírkou nepřebíráme a jsou vráceny zpět odesilateli.

POZN:Pokud se Vám při reklamaci nepodaří přihlásit se do našeho on-line formuláře, vložte k reklamovanému zboží do balíku kopii faktury za zboží a napište na ni, proč zboží reklamujete a číslo Vašeho bankovního účtu. Balík odešlete na uvedenou adresu - napište na něj celé své jméno a číslo objednávky. Děkujeme.