Zobrazit všechny kategorie

Často kladené dotazy

Výměna, vrácení, reklamace zboží

Zboží je možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí od dopravní společnosti. 

Při uplatnění výměny nebo vrácení zboží je nutné se přihlásit do svého účtu a vybrat produkty, které budete vracet. 

Je to velmi jednoduché a rychlé. Stačí zadat číslo objednávky a email, pak už jenom vyberete produkty a uložíte do systému.

Klikněte na odkaz níže:

Vrácení, výměna, reklamace zboží


Adresa pro vrácení zboží:

BezvaSport / FactCool

P.O. Box 2

Brno 71

600 10

POUZE ČESKOU POŠTOU


Doprava a platba


Umožňuje Váš e-shop platbu kartou online?

Ano, samozřejmě můžete platit kartou přes zabezpečenou bránu společnosti GoPay, která pro nás platby zprostředkovává.

Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?

Pokud se platba objednávky platební kartou nezdařila, je možné u této objednávky změnit způsob platby na dobírku. V případě změny na dobírku využijte kontakty na infolinku infolinku +420 283 882 827 nebo +421 220 909 872,  popř. email info@bezvasport.cz.

UPOZORNĚNÍ: Z kapacitních důvodů nelze slučovat několik objednávek do jedné. Děkujeme za pochopení.


Osobní odběr

Kde najdu vaši prodejnu nebo osobní odběr, kde bych si mohl zboží vyzkoušet?

Veškeré informace o osobních odběrech a prodejnách naleznete v části Kontaktní informace. Osobní odběr firmy BEZVASPORT je 3x v Praze, v Brně, Pelhřimově a v Plzni.

Kdy bude zboží na osobní odběr připraveno k vyzvednutí?

Zboží objednané k osobnímu odběru je připraveno obvykle od 6 do 9 pracovních dnů od objednávky. Před vyzvednutím prosím vždy vyčkejte na SMS, že je zboží připraveno.

Jak poznám, že je zboží na osobní odběr připravené k vyzvednutí?

Zboží je připravené k vyzvednutí zpravidla do 24 hodin od informačního emailu „odeslaná objednávka“. Před vyzvednutím, prosím vždy vyčkejte na naši výzvu SMS, abyste se ujistili, že zboží je opravdu připraveno.


Prodejny a osobní odběry

Mohu si nabízené zboží někde fyzicky vyzkoušet a zakoupit?

Ano, buď na naší prodejně v Brně (Václavská) nebo Pelhřimov (Křemešnická). Nebo na odběrových místech BezvaSport.cz Praha (Lazarská), Praha (Služská), v Plzni (Kardinála Berana).  Vždy se jedná o pobočku BezvaSportu a na našich pobočkách je možné zboží vyzkoušet nebo případně vrátit.

Máte na prodejně v Pelhřimově vše co nabízíte na internetu?

Na prodejně v Pelhřimově naleznete omezený výběr různých značek proto je ideální variantou vytvoření objednávky s požadovanými produkty a zvolení osobního odběru. Jakmile Vám zboží připravíme budeme Vás kontaktovat prostřednictvím SMS a emailem.  Přesné informace jsme schopni poskytnout telefonicky či emailem. 

Je možné objednané zboží na prodejně vrátit?

Samozřejmě, zboží, které Vám nebude vyhovovat, můžete vrátit při převzetí nebo max do 14 dní. Zboží musí být nepoužité s originálními visačkami. Použití zboží a zboží bez cedulek není možné vrátit.

UPOZORNĚNÍ:  Na výdejnách můžete vrátit POUZE ZBOŽÍ, KTERÉ JSTE NA VÝDEJNĚ ZAKOUPILI. Pokud Vám balíček přišel poštou, není možné vrácení provést na výdejně. Děkujeme za pochopení.

Je možné na prodejnách platit kartou?

Na všech odběrových místech a prodejnách je možné platit platební kartou.


Výměna zboží a reklamace

Mohu zboží vyměnit, když se mi třeba nebude líbit nebo jsem objednal špatnou velikost?

Samozřejmě, nepoužité zboží s původními visačkami můžete do 14 dnů vyměnit/vrátit.

Jak postupovat, když mi objednané zboží nebude sedět?

Zboží je tedy možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí od dopravní společnosti. Při uplatnění výměny zboží je nutné vyplnit reklamační formulář.


Jiné

Jak zjistím správnou velikost oblečení či obuvi?

V detailu produktu uvádíme velikosti v číslování UK. Porovnání s typem EU a US naleznete v tabulce velikostí u každého produktu. Pro přesnější informace můžete využít naší infolinku.

Nedaří se mi objednat zboží přes Internet. Jak mám postupovat?

Díky přísnému nastavení připojení k internetu (obvykle v rámci firemních sítí) se může stát, že se vám nepodaří zboží z našeho