Zobrazit všechny kategorie

Často kladené otázky



VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Jak postupovat, pokud mi objednané zboží nesedí nebo se mi nelíbí?

Zboží je samozřejmě možné vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od jeho převzetí od dopravní společnosti či od vyzvednutí na některé z výdejen. Je to velmi jednoduché a rychlé:

  • Stačí zadat do online FORMULÁŘE číslo objednávky a emailovou adresu a vybrat z objednávky produkty, které si přejete vrátit, do poznámky nám připojte vzkaz (např. vrácení zboží) a uložte do systému. Důrazně prosíme, zboží by mělo být nepoužité s původními visačkami v originálním balení.

  • Na balík s pečlivě zabaleným zbožím uveďte své celé jméno a ČÍSLO OBJEDNÁVKY VE FORMÁTU 2019xxxxxx. Děkujeme.

  • Balík odešlete na jednu z uvedených adres. Zboží můžete vrátit Českou poštou nebo PPL bez ohledu na to, zda vám bylo tímto přepravcem doručeno. Záleží jen na Vás, jakého přepravce si zvolíte. Uvedené adresy jsou platné samozřejmě i pro zboží, které bylo vyzvednuté přes Zásilkovnu.


Adresa pro navrácení balíku Českou poštou:

BezvaSport/FactCool (+číslo objednávky)
P.O.Box 2
DEPO Brno 71
600 10

Adresa pro navrácení balíku PPL:

BezvaSport/FactCool (+číslo objednávky)
Tečovská 1292
Depo 08
Zlín - Malenovice
763 02


Za vrácené zboží Vám zašleme finanční prostředky na bankovní účet do 2-4 pracovních dnů od převzetí balíku.

UPOZORNĚNÍ: Nezasílejte prosím balík na dobírku, takto odeslané zboží nebude přijato a bude vráceno zpět odesílateli. Děkujeme za pochopení.

Jak postupovat, pokud chci zakoupené zboží reklamovat?

V případě reklamace, prosím, postupujte stejným způsobem jako v případě vrácení zboží, jen do poznámky v online FORMULÁŘI napište důvod Vaší reklamace. Děkujeme.

 

Mohu zakoupené zboží vyměnit za jinou velikost nebo jiné zboží?

Omlouváme se, ale z důvodu přechodu na nový systém, není možné v současné chvíli provádět výměny zboží. Za vrácené zboží Vám zašleme finanční prostředky do 2-4 pracovních dní od převzetí balíku. Na správnou velikost si vytvořte opět novou objednávku. S touto objednávkou Vám samozřejmě velmi rádi pomůžeme, kdykoliv můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu Bezva CZ +420 226 219 823 nebo Bezva SK +421 322 633 117, popřípadě využít email info@bezvasport.cz. Děkujeme za pochopení.

Mohu zakoupené zboží vrátit nebo reklamovat na výdejně?

Vrátit či reklamovat zboží na výdejně můžete, pokud jste ho tam zakoupili. V případě doručení balíčku poštou či kurýrem, není možné vrácení zboží ani reklamaci na odběrovém místě provést.

Peníze vracíme vždy bankovním převodem na bankovní účet. Na odběrovém místě peníze nevracíme a není možné provést ani výměnu zboží. Pro vrácení zboží a reklamaci na výdejně vyplňte online FORMULÁŘ a zboží zde můžete spolu s ním vrátit. V případě reklamace na výdejně prosíme taktéž o přiložení faktury. Děkujeme za pochopení.

Mohu zboží vracet přes Zásilkovnu, pokud mi bylo touto službou doručené?

Zboží vyzvednuté na výdejním místě Zásilkovny není možné na tomto místě vracet! Tato služba je určena pouze pro dodání objednávky. Pro vrácení či reklamaci balíčku, prosím, využijte výše uvedené adresy sběrných míst České pošty nebo PPL.



DOPRAVA A PLATBA

Kde mohu najít přehled cen za dopravu a platbu?

Seznam kurýrů a možných způsobů doručení zásilky naleznete zde v ceníku i s přehledem existujících druhů plateb.

Umožňuje Váš e-shop platbu kartou online?

Ano, samozřejmě, můžete platit kartou přes zabezpečenou bránu společnosti GoPay, která pro nás online platby zprostředkovává (platí pouze pro ČR).

Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?

Pokud se Vám úhrada objednávky platební kartou nezdařila, je možné u této objednávky změnit způsob platby na dobírku. V případě potřeby této změny využijte kontakt na zákaznickou podporu Bezva CZ +420 226 219 823 nebo Bezva SK +421 322 633 117, popřípadě email info@bezvasport.cz.

Jakým způsobem mi vrátíte finanční částku za zboží, pokud ho vracím nebo reklamuji?

Pokud Vám vznikne nárok na refundaci nebo úhradu za vrácené zboží či reklamaci, tak finanční prostředky zašleme zpět na Vámi uvedený bankovní účet v online formuláři nebo stejnou platební metodou, kterou jste původně použili k provedení platby.



STAV A VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY

Jak zjistím správnou velikost oblečení či obuvi?

V detailu produktu uvádíme velikosti v číslování UK. Porovnání s typem číslování EU a US naleznete v tabulce velikostí, jejíž odkaz je u každého produktu a také zde.

Mám vytvořených několik objednávek, mohu je sloučit do jedné?

Bohužel z kapacitních důvodů nelze objednávky slučovat do jedné. Často jsou objednávky složeny ze zboží od různých dodavatelů s různou dobou dodání a zbytečně bychom Vám dobu dodání prodlužovali. Děkujeme za pochopení.

Nedaří se mi vytvořit či odeslat objednávku, jak mám postupovat?

Úspěšné dokončení nákupu nastává v okamžiku, kdy se na Vašem monitoru objeví číslo Vámi vytvořené objednávky v podobě BEZ2019xxxxxx. Současně do několika minut obdržíte potvrzovací e-mailovou zprávu. Pokud se toto nestalo, vytvořte si novou objednávku.

Je možný nákup B2B?

Ano, nákup B2B je možný, ale pouze za předpokladu splnění následujících podmínek:

      1. Zákazník do poznámky u své objednávky výslovně uvede B2B objednávka. 
      2. Zákazník je z naší strany kontaktován k ověření správnosti jeho uvedených údajů (emailem či telefonicky).



OSOBNÍ ODBĚRY

 

Kde najdu vaši výdejnu? Mohu si zde zakoupené zboží vyzkoušet?

Zakoupené zboží si můžete vyzkoušet a převzít celkem na pěti odběrových místech v České republice (v Brně, Plzni a 3x v Praze). Všechna odběrová místa jsou vybavena zkušební kabinkou. Veškeré kontaktní informace na jednotlivé výdejny včetně poštovních adres naleznete v části Kontakty.

Je možné na výdejně platit platební kartou?

Ano, samozřejmě, svou objednávku můžete uhradit platební kartou na všech odběrových místech.

Jak se dozvím, že je moje objednávka připravena k vyzvednutí?

O okamžiku, kdy je Váš balíček připraven k vyzvednutí, jste informováni pomocí SMS. Pokud nedojde k vyzvednutí zásilky, budete po několika dnech opět upozorněni krátkou textovou mobilní zprávou.

Kdy bude zboží na výdejně připravené k vyzvednutí?

Zboží objednané k osobnímu odběru je připraveno obvykle od 2 do 12 pracovních dní. Doba doručení závisí na tom, zda se jedná o skladové zboží nebo zboží na cestě od dodavatele. Před vyzvednutím, prosím, vždy vyčkejte na naši výzvu SMS s informací, že je zboží připraveno k převzetí.

Mohu si na výdejně prohlédnout nějaké vystavené zboží?

Na výdejnách nenabízíme žádné vystavené zboží. Z tohoto důvodu není možné vyzkoušet si žádné jiné zboží, než jaké si objednáte.

Musím si na výdejně převzít všechno objednané zboží?

Na výdejně si můžete převzít jen to zboží, které se Vám líbí a odpovídá Vašim představám. Z tohoto důvodu si můžete převzít celou objednávku, její část nebo žádné zboží. Vše záleží jen na Vašem rozhodnutí.

Je možné objednané zboží na výdejně vrátit?

Na odběrovém místě můžete vrátit kdykoliv do 14 dní pouze to zboží, které jste si zde převzali. Objednávky, které byly doručeny poštou nebo kurýrem musí být zaslány zpět na adresy našich sběrných míst. Zboží by mělo být nepoužité s originálními visačkami.