Zobrazit všechny kategorie

Výměna zboží

Jak mám vyměnit zboží?

  • V případě výměny zboží si připravte:
  • Do faktury (kterou vložíte do balíku ke zboží) a také v elektronickém FORMULÁŘI vyznačte zboží, které nám budete vracet a jakou velikost anebo jaký produkt místo něj požadujete
  • Zboží (bez dobírky) odešlete ČESKOU POŠTOU spolu s kopií faktury na adresu:
    BezvaSport/FactCool  (+číslo objednávky)
    P.O. Box 2
    DEPO Brno 71
    600 10


Pokud se rozhodnete vrátit či vyměnit zboží, dbejte na to, aby mělo veškeré originální visačky a bylo původním balení. Samozřejmě nesmí být zboží použité či nošené.

Zboží odeslané na dobírku nebude přijato. Děkujeme za pochopení.

VRACENÍ ZBOŽÍ NA VÝDEJNÁCH:  Pokud jste na výdejně zboží zakoupili, můžete jej tam ve lhůtě do 14 dní vrátit. Peníze vracíme v hotovosti nebo na kartu. Na výdejně není možné provést výměnu zboží. Pro vrácení zboží na výdejně NEVYPLŇUJETE žádný formulář (náš elektronický formulář pro vrácení zboží je pouze pro vratky zasílané Českou poštou/PPL.

UPOZORNĚNÍ:  Na výdejnách můžete vrátit POUZE ZBOŽÍ, KTERÉ JSTE NA VÝDEJNĚ ZAKOUPILI. Pokud Vám balíček přišel poštou či kurýrem, není možné vrácení provést na výdejně. Děkujeme za pochopení.