Zobrazit všechny kategorie

Výměna zboží

Jak mám vrátit zboží?

  • V případě výměny zboží si připravte:
  • Do faktury (kterou vložíte do balíku ke zboží) a také v elektronickém FORMULÁŘI vyznačte zboží, které nám budete vracet a jakou velikost anebo jaký produkt místo něj požadujete
  • Zboží (bez dobírky) odešlete ČESKOU POŠTOU spolu s kopií faktury na adresu:
    BezvaSport/FactCool  (+číslo objednávky)
    P.O. Box 2
    DEPO Brno 71
    600 10


Pokud se rozhodnete vrátit zboží, dbejte na to, aby mělo veškeré originální visačky a bylo původním balení. Samozřejmě nesmí být zboží použité či nošené. 

Z důvodu přechodu na nový systém není možné v současné chvíli vytvářet výměny. Za vrácené zboží Vám zašleme finanční prostředky.


Zboží odeslané na dobírku nebude přijato. Děkujeme za pochopení.

VRACENÍ ZBOŽÍ NA VÝDEJNÁCH:  Pokud jste na výdejně zboží zakoupili, můžete jej tam ve lhůtě do 14 dní vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem na bankovní účet. Na výdejně peníze nevracíme a není možné provést výměnu zboží. Pro vrácení zboží na výdejně VYPLŇTE online formulář a odešlete balík na jednu z uvedených adres.

UPOZORNĚNÍ:  Na výdejnách můžete vrátit POUZE ZBOŽÍ, KTERÉ JSTE NA VÝDEJNĚ ZAKOUPILI. Pokud Vám balíček přišel poštou či kurýrem, není možné vrácení provést na výdejně. Děkujeme za pochopení.